מתופפים בכותל

תמיד מדהים אותי איך בכל פעם מחדש, כשאנחנו מתופפים בכותל אני מתרגש כאילו זו הפעם הראשונה. אמנם ליוויתי כבר מאות רבות של חתני בר מצווה ובני משפחותיהם לעלייה לתורה בכותל, אבל ההתרגשות לא פחתה בכלל.

יש משהו כל כך עוצמתי ומרגש במעמד הזה: לראות את המבטים של חתן בר המצווה והוריו רגע לפני תקיעת השופרות הראשונה, לראות איך קצב התופים מזיז ומרקיד את כל בני המשפחה והאורחים, לשמוע את השירה החזקה שעולה ובוקעת מהקהל המיוחד והקדוש הזה. לראות איך האנרגיה הולכת ומתגברת עד שלקראת סוף תהלוכה הקהל אחוז אקסטזה וריגוש. פעמים רבות האמא מוחה דמעה, ולפעמים גם האבא וחתן בר המצווה עצמם מוחים דמעת התרגשות בסתר.

מתופפים בכותל לקראת אירוע בר מצווה התחיל לפני כ10 שנים כטרנד, והיום הפך להרבה יותר מזה. ככל שיותר משפחות חוות את השמחה וההתרגשות שמגיעים עם התקיעה בשופרות והנגינה בתופים, כך צירוף מתופפים לאירוע בכותל הופך כבר לחלק הכרחי ובלתי נפרד משמחת העלייה לתורה בכותל המערבי. משמחי הלבבות הם חלק בלתי נפרד מתהלוכות המתופפים בכותל כבר שנים רבות.

כאשר מזמינים את משמחי הלבבות, אפשר להיות רגועים. הצוות שלנו מורכב אך ורק ממתופפים ברמה הגבוהה ביותר. כולנו מנגנים כבר שנים רבות בתחום, ויש לנו נסיון עשיר של ליווי מאות אירועי בר מצווה בכותל.

הצוות של משמחי הלבבות מורכב ממתופפים מקצועיים אך גם מנגני כלי נשיפה מצוינים. יש לנו נגני קלרינט וסקסופון, וגם חצוצרן, שינעימו את התהלוכה בצלילים משמחים ומרקידים.

השירות שלנו אדיב ומקצועי, חשוב לנו מאוד לשמור על השם הטוב והאמינות של משמחי הלבבות ולכן לעולם לא נאחר לאירוע, לא ננסה לקצר את התהלוכה, ונלווה אתכם בשמחה ובחיוך בכל התהליך, משיחת הטלפון הראשונה שלנו ועד שנפרד בכניסה לרחבת הכותל, לאחר התהלוכה המרגשת.

ניתן להזמין את המתופפים והשופרות של משמחי הלבבות גם למסעדה שבה תשהו לאחר התפילה, שם נוכל להנעים עוד את זמנכם בהכנסת החתן לסעודה ובמעגל ריקודים מקפיץ ומשמח.

אז נתראה בשמחות,

אהוד וצוות המתופפים בכותל של משמחי הלבבות.

 

לחוויה משמחת ומרגשת

או חייגו - אהוד: 050-3827934