מעגל מתופפים

אני שוב בדרך. הרכב כבר עמוס בכ30 תופים, מחצלות ומערכת ההגברה שלי. רמת ההתרגשות שלי כבר בשיא. בקרוב אגיע ליעד ואתחיל להעביר עוד מעגל מתופפים.

מעגל מתופפים זו אחת ההפעלות המסעירות והמרגשות שקיימות היום בשוק. זו פעילות שמתאימה כמעט לכל אירוע. כאשר מדובר בילדים ונוער ניתן לשלב מעגל מתופפים בכל פעילות חברתית. בין אם מדובר בקייטנה, יום שיא בבית הספר, פעילות מיוחדת במתנ"ס, חגיגת יום הולדת וכל דבר אחר.

גם למבוגרים מעגל מתופפים יכול להיות פעילות חברתית מצוינת. מעגל מתופפים הוא פעילות מצויינת לערב צוות במשרד, פעילות בתוך טיול משפחות וכל אירוע אחר.

כמובן שאתאים את מעגל המתופפים ואת הפעילויות שאעביר בו לקהל היעד המתאים.

אז הנה הגעתי ליעד, אני פורש את המחצלות  ומסדר את התופים במעגל גדול, בודק את ההגברה וממתין. אחרי כמה זמן הילדים זורמים פנימה, נרגשים.

אני מחמם את האוירה בכמה משחקי קצב. החבר'ה צוחקים ורואים את האקסטזה על הפנים שלהם.

ככל שמעגל המתופפים מתקדם הילדים נכנסים יותר לקצב. עכשיו כבר כולם שולטים במכות הבסיסיות ויושבים ביחד על המקצב. רואים את ההתלהבות והשמחה על הפנים שלהם.

כשמסתיים עוד מעגל מתופפים, ניגשת אלי המורה שהזמינה אותי מתרגשת. מספרת לי על הילד ההוא שתמיד מפריע והיא אף פעם לא ראתה אותו משתף פעולה כל כך יפה, ועל הילדה ההיא שתמיד יושבת בצד ולא משתתפת בשום פעילות, ואיך שהיא נסחפה לתוך הקצב.

אני מעמיס את הציוד לרכב וחוזר הביתה מאושר ומסופק אחרי עוד מעגל מתופפים מוצלח של משמחי הלבבות.

למגוון הסדנאות ומעגלי המתופפים של משמחי הלבבות לחצו כאן.

לחוויה משמחת ומרגשת

או חייגו - אהוד: 050-3827934