מתופפים לבר מצווה

בשנים האחרונות מתופפים ושופרות הם חלק כמעט בלתי נפרד מחגיגות בר מצווה בארץ.

האנרגיה הטובה, העוצמה והשמחה שמתופפים לבר מצווה מביאים איתם, שבו את ליבו של הקהל הישראלי, והטרנד הזה הולך ומתקבע, ונמשך כבר כ15 שנה.

אפשר להזמין מתופפים לבר מצווה בכל סוגי האירועים והשמחות הנוגעים לחגיגת בר מצווה.

למשל:

ליווי של מתופפים ושופרות בחגיגת בר מצווה בכותל: חגיגת בר מצווה בכותל היא מיוחדת ומרגשת, העלייה לתורה מול אבני הכותל העתיקות הופכת את כל החוויה למרגשת ומיוחדת. זוהי חווייה המשלבת את העלייה לתורה עם חיבור למקומות הקדושים ביותר לעם היהודי וגם מספקת הזדמנות לטיול משפחתי לעיר הכותל. מתופפים לבר מצווה בכותל יפגשו אתכם בסמוך לירידה מהאוטובוס שמוביל את המשפחה, יפתחו חופה מהודרת, יתחילן את התהלוכה בתקיעת שופר מרגשת, ויובילו אתכם בתהלוכה שכולה, שירה, שמחה, ריקודים והתעלות הנפש, אל עבר רחבת הכותל.

מתופפים לבר מצווה בכותל זו המומחיות מספר אחת של משמחי הלבבות. אנו עושים זאת כבר שנים רבות והלקוחות שלנו מאוד מרוצים.

 

קרא עוד כאן

 

מתופפים ושופרות לבר מצווה באולם: למשפחה שחוגגת את בר המצווה של בנה היקר בערב חשוב שמעבר לדברים הרגילים: אוכל ותקליטן, יתווספו לאירוע גם כניסה מרגשת, תחושה של קדושה והתעלות, הרבה שמחה ברחבה, ואטרקציה מיוחדת לאירוע. מתופפים לבר מצווה באולם מספקים את כל זה: הכניסה המיוחדת והעוצמתית שלנו תמיד מרגשת את הקהל ומשרה את אווירת הקדושה עם תקיעות השופר. בתוך הרחבה אנחנו אחראים על אנרגיות גבוהות ושמחה, ומספקים את האטרקציה המוצלחת ביותר בתוך רחבת הריקודים.

 

קרא עוד כאן

 

מתופפים ושופרות לבר מצווה בבית הכנסת: בבית הכנסת המתופפים הם האחראים הכמעט בלעדיים להעלאת רמת האנרגיה והשמחה. צוות מקצועי עם תופים ושופרות נמצא איתכם בכל מהלך התפילה. נתקע בשופר בכניסה של חתן בר המצווה לבית הכנסת, בהוצאת ספר התורה ולאחר אמירת "ברוך שפטרנו", ונתבל את התפילה כולה בהמון קצב, שירה ושמחה. כמובן שנשאר למעגל מתופפים והרקדה של כל האורחים לאחר התפילה.

 

קרא עוד כאן

 

מעגל מתופפים לבר מצווה (סדנת תיפוף): למי שרוצה תוספת מקורית ומיוחדת לבר המצווה, ניתן להזמין גם מעגל מתופפים לבר מצווה. הצוות שלנו יגיע עם תופים לכל האורחים, יעביר סדנת תיפוף מקצועית, כיפית ומהנה, וכך כל האורחים יוכלו להפוך גם הם למתופפים לבר מצווה, ליום אחד.

 

למגוון סדנאות התיפוף שלנו הכנסו לכאן

 

אז, כפי שאתם רואים, מתופפים לבר מצווה יכולים להתאים לכל סוגי האירועים. התופים והשופרות שלנו ישמחו וירגשו אתכם ביום החשוב והמיוחד הזה בחייכם.

לחוויה משמחת ומרגשת

או חייגו - אהוד: 050-3827934